reklama

Konferencia CBA(Českej barmanskej asociácie) v Prahe

Česká barmanská asociácia vyhodnocovala rok 2010 v prestížnom hoteli Clarion Congress Praha 3.00 hodina ranná 11.3.2011, banskoštiavnický štáb v zložení: Stanislav Truska (fotograf), Marián Čierny (člen CBA), Peter Ivaška (hlavný kameraman CBA), Barbara Ivašková( kameramanka CBA), Martina Pauková (kameramanka CBA), Marián Garai (fotograf), Martin Kopál (kameraman), odcestoval na víkendovú pracovnú výpravu s cieľom Praha, Clarion Congress Hotel Prague.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po zdĺhavej a náročnej ceste bolo ubytovanie v luxusnom hotely balzamom na duši. Medzi 12.00 a 15:00 hodinou sa konala v priestoroch hotela výročná členská schôdza VČS CBA 2011 pre členov CBA. Pochytilo sa pár záberov, natočilo sa pár minút a ostával čas na oddych až do 18.00 hodiny, kedy začínal Welcome drink v pred sále kongresovej sály. Niektorí vyrazili do centra Prahy, iní rovno na izbu oddychovať a my, kameramani, sme sa vybrali naobedovať do ulíc Prahy. Samozrejme len kúsok od nášho hotela. Nebolo by vhodné, keby sa niekto z nás stratil. Aj keď nejaké tie straty boli povolené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomaly sa blížila večerná hodina a s ňou gala večer CBA 2011. Páni v tmavých smokingoch, dámy v luxusných večerných róbach. Príhovor prezidenta CBA Aleša Svojanovského naladil všetkých prítomných na vlnu luxusu. Po noblesnej večeri prišlo na rad odovzdávanie slávnostných ocenení. Jedno z najdôležitejších ocenení bolo BARMAN ROKU 2010 / CLASSIC PROFI, ktoré získal Michal Sekereš(Slovenská republika). Michal Sekereš sa stal Barmanom roku 2010 za Českú republiku. Ešte v tomto roku sa konajú majstrovstvá sveta v barmanstve, Poľsko – Varšava. Michal dokázal svoje kvality na českom trhu a stal sa najlepším z barmanov. Je to pocta pre neho i pre nás. Veď 9 rokov pôsobil v Banskej Štiavnici, SOŠ obchodu a služieb a 2 roky v Hotelovej akadémii, B.Štiavnica. Verím, že na majstrovstvách nebude reprezentovať len Českú republiku ale, že si spomenie aj na svoje pôsobisko a obháji si prvenstvo. Ďalej do programu bolo taktiež zahrnuté vystúpenie majstra sveta W.F.C. 2010 Juana Pabla Santiaga, Urugvay.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V sobotu večer prebehlo v pražskom hoteli Clarion slávnostné vyhlásenie prestížnej barmanskej súťaže BOHEMIA SEKT COCKTAIL COMPETITION – GRAND PRIX CBA 2011, ktorá sa za medzinárodnej účasti uskutočnila behom sobotňajšieho odpoludnia, kde sa predviedla barmanská špička nielen z Českej republiky.

V popoludňajších hodinách v priestoroch hlavnej sály prebiehala degustácia drinkov partnerských barov a značiek. Večer prišlo na rad vyhodnotenie súťaže. Absolútnym víťazom sa stal rakúsky barman Mário Hofferer. Ďalej sa súťažilo v kategóriách short drink after dinner a fancy drink, kde každá kategória mala svojho nápojového partnera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príjemná atmosféra, ešte príjemnejší ľudia. Počas celého víkendu som sa cítila ako v prepychovom svete plnom luxusu. Profesionálny prístup. Všetko muselo byť dokonalé. Obsluha bola rýchla a spoľahlivá. Odmeranosť či netaktné správanie voči zákazníkovi nebolo dovolené a ani som sa s tým nestretla. Aj prístup k nám kameramanom bol profesionálny. Vtedy som prvýkrát pocítila, že som dôležitá. Všetko čo urobím bude dôkaz mojej práce a musím to urobiť čo najlepšie. Robilo sa mi s veľkou radosťou.

V nedeľu ráno: „Do kelu, už ideme domov“. Pobaliť kufre, rozlúčiť sa a popriať si všetko dobré. Poslednýkrát počuť krásnu českú reč, udržať si ju v pamäti a vydať sa na cestu domov. Toľko myšlienok som mala v hlave. Ovládol ma smútok, ale aj príjemná radosť. Naskytla sa mi možnosť získania nových skúsenosti a ja som ju patrične využila. Väčšinu cesty domov som prespala. Sem-tam sa šla vyvetrať, keď sme mali prestávku. Cesta domov bola ešte dlhšia, ako keď sme išli do Prahy. Nastali menšie komplikácia práve na Slovensku. „Stačí pár sekúnd a dobrý pocit je fuč.“ Našou nepozornosťou sa nám dostali do auta a odniesli prvé, čo sa im naskytlo. Výbava dvoch členov posádky bola fuč. Hrozný, nepríjemný zážitok. Práve vtedy keď ste už len pár kilometrov od domova. A tak sme dve a pol hodiny strávili na policajnej stanici. Poučenie. Nikdy nenechajte cenné veci v aute! Každopádne sa už teším na budúci rok. Samozrejme nezabudnem na poučenie.

Martina Pauková

Martina Pauková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nestarám sa príliš o to, kým som pred druhými, ale o to, kým som sama pred sebou. Budem bohatá tým, čo mám, nie tým, čo si požičiam." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu